מה עדיף: כרטיס ביקור מודפס או דיגיטלי?
אז זהו שאין כאן נכון או לא נכון וזה עניין אישי לגמרי.
בכרטיס מודפס יש לקחת בחשבון את הוצאות הדפוס בנוסף לעיצוב הכרטיס. ברגע שהודפס לא ניתן לעדכן בפרטים חדשים, אלא לתקן ולהדפיס מחדש.
מה שכן זה מכובד ורשמי יותר למסור כרטיס ללקוח פוטנציאלי מבלי ליצור מחויבות מצידו. ישנם גם אנשים, בעיקר מהדור המבוגר יותר, שיעריכו את הטוב והמוכר.
כרטיס דיגיטלי זה בעצם עמוד אינטרנט שמכיל את המידע על העסק אותו נרצה לחשוף ללא הגבלת מקום והכל בלחיצת כפתור עם קישור ישיר לווצאפ, מייל, אתר ועוד…את הכרטיס נשמור בטלפון ונעביר למי שנרצה. הוא תמיד יהיה זמין ונוכל לעדכן בו פרטים במידת הצורך. החיסרון היחיד בו הוא שיש להעביר לינק של הכרטיס בהודעה למס' טלפון של הלקוח הפוטנציאלי ולא כל אחד ירצה למסור את מס' הטלפון שלו בשלב ההכרות המוקדמת. גם אחרי שנשלח את ההודעה עם הלינק, היא עלולה להתפספס בין כל הודעות הספאם.
אפשרות נוספת היא להכניס לכרטיס הביקור המודפס ברקוד ובו לינק לכרטיס הדיגיטלי או לאתר העסק ובכך ליצור סקרנות אצל הלקוח הפוטנציאלי ולתת לו גישה לפרטים נוספים שנרצה לחשוף בפניו.